tisdag 28 juli 2015

Om mig

En liten beskrivning om mig ,  bor i Hangö Finlands sydligaste stad . Är gift sedan många år tillbaka o har tre stycken hundar ( som jag lite bloggat om tidigare ) av rasen Shetland sheepdog vanligen går de under namnet sheltie. Att fota har jag alltid gillat sedan riktigt ung , men numera har de blivit min största hobby fotar i princip allt mellan himmel och jord , mycket av hundarna förståss som ligger nära till  men massor annat med. Ska försöka del ge er lite av mina fotografier
 av olika saker o platser. Är absolut ingen proffsig fotograf men tycker de är kul fota o försöka förmedla för andra det sköna här i livet :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hund bus hemma på gården

Nu har det verkligen kommit snö i flera omgångar ,inget som stör två glada hundar i alla fall. Dom är alltid lika glada över detta fenome...