lördag 29 augusti 2015

I min systers trädgård

Fotade blommor och annat smått  hos syster idag . Min stora syster nummer ett , jag  är begåvad med
två stora systrar och dito bröder. Så jag har haft 4 läromästare på gått och ont.  Dom är mig alla lika kära  sämjan är god och viljan att försvara o hjälpa varandra i vått och torrt  inte alla som har det så bra. Just nu håller stora syster o stickar en tröja åt mig o och tur att vi lite prova den idag för den såg minsann  ut som  en storlek S , så nu blev det att räpa upp  halva tröjan , tur nog har hon ingen större skilland med det , hon älskar sticka o virka och sy. Ingen av dom gåvorna har jag lyckats få , så skönt att man jag en händig syster , love ju syster ( själv klart ni andra 3 med )

































 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hund bus hemma på gården

Nu har det verkligen kommit snö i flera omgångar ,inget som stör två glada hundar i alla fall. Dom är alltid lika glada över detta fenome...