söndag 27 september 2015

Selfie

Av princip brukar jag inte ta selfie på mig  har aldrig gillat se mig själv på bild . Alltid svårt kunna se naturlig ut , nä hålls  nog helst  bakom kameran. Men ibland gör jag små  försök att ordna anletsdragen o se "tjusig " ut på bild haha . Alla rynkor och skrynklor bjuder jag på  det sägs ju att bilden aldrig ljuger sååå ? Så igår då jag var på väg på Musikalen Stormskärs  Maja på Åbo svenska teater hade jag lite fixat till mig och fick då infallet att jag sku fota mig ( så sällan jag är lite sminkad ) Så här kommer lite selfie på tanten ,hoppas ingen tycker jag blivit självgod  ( fniss ) 



















 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hund bus hemma på gården

Nu har det verkligen kommit snö i flera omgångar ,inget som stör två glada hundar i alla fall. Dom är alltid lika glada över detta fenome...