lördag 13 februari 2016

Alla hjärtansdag

Imorgon 14.2. firas det vändagen alla hjärtansdag eller valentidagen  ett fenomen som kommit smygande med åren har inget minne av sånt från min ungdom. Egentligen tycker jag såna här dagar är lite fåniga mors-farsdag vändag mm. varför inte visa sin uppskattning under hela året och inte bara en dag i året ,men allt sånt här har ju blivit kommersiellt  och man ska köpa fina gåvor och sånt är bara dumt. Man ska uppskatta sina vänner  jämnt o inte bara denna dag  nå nog om detta vändagen firar vi då imorgon om man vill eller ej. En god vän gav mig en jätte fin gåva ett hängsmycke av en sheltie hund och den gåvan blev jag väldigt glad över men lika glad är jag över vår vänskap ändå .Tack Åsa  för att  du  alltid finns  där för mig .
















 

2 kommentarer:

Hund bus hemma på gården

Nu har det verkligen kommit snö i flera omgångar ,inget som stör två glada hundar i alla fall. Dom är alltid lika glada över detta fenome...