lördag 19 mars 2016

Foto-color splash studio

Efter att skött mina magsjuka hundar ( båda hanarna ) hela veckan (  ett ganska tufft jobb ska jag säga ) fick jag en rejäl stress huvudvärk med början igår . Så jag fick avstå från teatern som var inplanerad idag synd nog ,men då jag får den här huvudvärken är det bara vila o piller som gäller. Så idag har jag bara slappat sett på tv  o hejat på Finland i skidskytte och guld blev det . Eftersom våra gossar varit sjuka så har jag inte  haft tid  och ork att fota nåt alls på hela veckan . Tur att  det finns roliga fotoappar att leka med.  Just nu är det Foto -color splash studio som jag jobbat med . Mycket nöje hoppas ni gillar dom själv gör jag det haha






















 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hund bus hemma på gården

Nu har det verkligen kommit snö i flera omgångar ,inget som stör två glada hundar i alla fall. Dom är alltid lika glada över detta fenome...