lördag 13 augusti 2016

Från Lumia 625 till Iphone 6s



Min gamla  Lumia 625 har en tid redan börjat strejka och efter många långa funderingar blev det nu en Iphone . Beställde på måndagen och redan på onsdag eftermiddag hade den anlänt till posten ,snabba ryck här . Hämtade den först på torsdagen och då började en intensiv period för att få allt att funka men idag lördag har jag nästan alla funktioner  uppdaterade , inte så illa om jag får skryta har lite frågat andra som har samma märke men ändå gjort allt själv  , så där ser vi man kan  om man vill. Självklart ville jag ju ha den funka  tur att jag  är lite  envis ,  fast  igår höll jag  på att ge upp tänkte att så här är det ,  då gamla tanter ska tro att dom kan . Men skam den som ger sig . Så nu är jag mer än nöjd  ,tror att vi kommer bli kompisar haha.
Här lite bilder på ny förvärvet beställt fodral men då har inte kommit så bilderna är dåliga hitta en firma som jag fick två för samma pris som i andra ,hoppas dom är okej . Kameran har jag så klart testat haha fotona är tagna bara rakt av har inte gett mig tid ställa in och lära mig allt. Nåt ska jag ju ha att göra senare. På en bild ser man två små papperslappar  det är vad man får som instruktion i dagens läge gå in på WWW. blä blä  för att hitta manualer sånt är livet nuförtiden.



















 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hund bus hemma på gården

Nu har det verkligen kommit snö i flera omgångar ,inget som stör två glada hundar i alla fall. Dom är alltid lika glada över detta fenome...