söndag 4 december 2016

En ny kompis


Igår  träffade jag en ny kompis katten Esmeralda en härlig svart kisse som snart blir ½ år. Katter har alltid funnits  hemma hos oss då jag växte upp ( ja hundar med ) själv har jag också haft egna katter som vuxen , men från 1993 har det bara funnits hundar i mitt liv. Men katten är en rolig varelse och oftast väldigt självständig heter väl att människan väljer hunden men katten väljer sin människa . Esmeralda var nog en aning fundersam i början då vi kom på besök men efter ett tag blev hon van och kameran brydde hon sig om så jag fick fota ganska fritt , hon gillar såpbubblor o sina andra leksaker och lördags korv är favorit . Lyckatill l med henne Miggi bra val du gjorde  att skaffa denna lilla kompis .



















 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hund bus hemma på gården

Nu har det verkligen kommit snö i flera omgångar ,inget som stör två glada hundar i alla fall. Dom är alltid lika glada över detta fenome...