tisdag 8 december 2015

Små tomtar i skogen


Så här inför julen kan man kanske se små tomtar som smyger omkring och kollar om vi är snälla , och igår hitta jag några som villigt lät sig fotograferas haha .Fick en ide då någon på face book lagt upp en tomte i mossan  hm en ide som jag tände till på ,  har ju ett antal tomtar så varför inte , sagt och gjort nappade några av våra större tomtar med till skogen , för att föreviga dem och roligt hade jag  ibland behövs de så lite för att göra en glad , och bra är ju det , kanske nån tycker jag är fånig men det kan jag ju bjuda på ingen fara då man själv vet om det .Så varsågod så här kan det se ut när tomtarna är i skogen .



























 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hund bus hemma på gården

Nu har det verkligen kommit snö i flera omgångar ,inget som stör två glada hundar i alla fall. Dom är alltid lika glada över detta fenome...