måndag 4 januari 2016

Kompis besök

Idag har vi haft besök av en kompis från Dragsfjärd , en  som jag har fått tack vare face book hur otroligt det nu än låter .Men där ser man att fb kan ge vänner på "riktigt "  har faktiskt en till som jag fått på samma vis. Båda genom att vi har samma hundras enkelt att fina hundvänner är det ju alltid  annars också. Åsa har en underbar sheltie tik Tindra  som vi alla gillar och pojkarna är allt lite förälskade i henne men dom gillar ju alltid alla flickor haha. Vi besökte Hangö Kennelklubbs rastgård  med hundarna och dom njöt fast inte Wilma där märks att hon nu är gammal vinter och snö har alltid varit högt på gilla listan men inte nu. Kallt var det faktiskt - 11,5 grader och snö på marken så nu är det då vinter . Lite foton på hundarna tog vi förstås .


























 

2 kommentarer:

  1. Vist är det kul att få nya vänner via sociala media. Själv har jag en vän som jag lärde känna för nästan 10 år vi har träffats hon bor på Åland. Jag har ett bra tipps på ett täcke som heter back on track som jag hade till lotta den värmer frusna hudar och deras leder. Härliga bilder på all fina hundar. Kramar Theresia Jag har lat in din sida på min blogg nu :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Känner till Back on track produkterna använder själv av dem för mina sjuka leder ,har ibland tänkt köpa men så har det inte blivit av. Få se nu om denna köld fortsätter vi har en skön halare av hurtas och den har varit bra har försökt få henne gå med tossor men hon bara hatar dem o så faller dom av . Måst väl försöka igen att få henne gå med dem ,tack för tipset Tessan. Vi har ju också känt varandra ett bra tag tack vare sociala medier . Kramar.

      Radera

Hund bus hemma på gården

Nu har det verkligen kommit snö i flera omgångar ,inget som stör två glada hundar i alla fall. Dom är alltid lika glada över detta fenome...